top of page
Search

Marketing in the time of the coronavirus.












Follows text in English.



Και τώρα τι? ΤΙ γίνεται με την αγορά, και ποιες οι επιπτώσεις της οικονομίας στην δική μου επιχείρηση? Είναι σίγουρο ότι δεν θα βγούμε αλώβητοι από όλο το θέμα όμως είναι τι κάνουμε μέχρι να επανέλθει η αγοραστική δραστηριότητα.


Καταρχάς πρέπει να πάρουμε το παράδειγμα του Σαίξπηρ που κατά την διάρκεια καραντίνας από πανδημία το 1600 έγραψε τα γνωστά του έργα 'Βασιλιάς Ληρ’, ‘Μακμπέθ" και 'Αντώνιος και Κελοπάτρα', δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι, πρέπει σε προσωπικό επίπεδο, να απολαύσουμε τον πολύτιμο χρόνο που έχουμε με την οικογένειά μας, και να περάσουμε δημιουργικά τον χρόνο μας παρακολουθώντας ένα σεμινάριο για να εξελίξουμε τις δεξιότητες μας ή να διαβάσουμε ένα βιβλίο.


Σαν επιχειρήσεις πρέπει ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ και να σκεφτούμε ευαίσθητους τρόπους να παρουσιάσουμε περιεχόμενο στους αναγνώστες μας ακόμα κι αν δεν μπορεί ο τομέας μας να αναπτύξει εμπορική δραστηριότητα, π.χ. ένα τουριστικό γραφείο. Γνωστό είναι ότι πολλοί σταματούν την διαφήμιση, πράγμα που κάνει το κόστος της διαφήμισης να πέφτει, είναι ευκαιρία να κερδίσεις το μερίδιο σου από τον ανταγωνισμό, και να παρουσιάσεις το brand σου με μια brand awareness καμπάνια, και να φανείς στα τόσα ζευγάρια μάτια που ανατρέχουν στο διαδίκτυο. Μην σταματήσεις την διαφήμιση, αναπροσάρμοσέ την και πέρασε ένα ευαίσθητο εμπορικά μήνυμα χωρίς να στοχεύεις άμεσα τις πωλήσεις.


Κάθε κρίση είναι μια ευκαιρία! Κερδισμένος θα βγει αυτός που θα είναι ψύχραιμος, έτοιμος και προσαρμοστικός! Βάλε την φαντασία σου να δουλέψει!



And now what? What is happening to the economy, and what are its effects on my business? It is certain that we will not leave the whole issue unscathed, but what do we do until the purchase activity returns.


We must first take the example of Shakespeare who, during quarantine from a pandemic in 1600, wrote his famous works 'King Lear', 'Macbeth' and 'Antonios and Kleopatra'! We must not remain inactive, we must, on a personal level, enjoy the precious time we have with our family, and to spend our time creatively attending a seminar to develop our skills or read a book.


As businesses, we should NOT BE ABSENT and think of sensitive ways to present to our readers, even if our industry cannot develop a commercial activity, such as a travel agency. It is well known that many companies stop advertising, which makes advertising costs fall. ti is time to gain your share from the competition, and to present your brand with a brand awareness campaign, and to be witnessed by so many pairs of eyes looking up on the internet.


Every crisis is an opportunity! The winner will be the one who will be calm, ready and adaptable! Put your imagination to work!


29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page