Search

Crisis management - the challenge!!







Follows text in English


Asos ''Online'' Printing Typo


Μία περίπτωση καλής αντιμετώπισης crisis management και ορθής χρήσης Real Time Marketing είναι το παράδειγμα της γνωστής φίρμας ρούχων Asos.


Εκτυπώθηκαν 17.000 σακούλες με την λέξη "online" γραμμένη με ορθογραφικό λάθος!! Η εταιρεία άμεσα απάντησε στο κοινό της με ένα tweet: ‘’Μπορεί’’ μόλις να τυπώσαμε 17.000 σακούλες περιτυλίγματος με ορθογραφικό λάθος. Το ονομάζουμε Limited edition.

Η αποδοχή και ο ενθουσιασμός του κοινού ήταν τεράστιος, και η Asos έξυπνα και γρήγορα αντιμετώπισε μια κατάσταση που διαφορετικά θα οδηγούσε σε καταστροφή!!


Το marketing είναι ένα asset δεν είναι ένα επάγγελμα!!



Asos '' Online '' Printing Typo

A case of good management of crisis management and proper use of Real-Time Marketing is the example of the well-known clothing brand Asos.


17,000 bags were printed with the word "online" written with a spelling mistake !! The company immediately responded to its audience with a tweet: "Maybe" we just printed 17,000 envelope bags with a spelling mistake. We call it a Limited edition.

The acceptance and enthusiasm of the audience were huge, and Asos cleverly and quickly faced a situation that would normally lead to a disaster !!

Marketing is an asset, not a profession !!

5 views0 comments

Recent Posts

See All