Consumer based Marketing approach! The essentials!

Follows text in English.
Τα τελευταία trends στις καμπάνιες marketing είναι να οριοθετούνται βάση του πελάτη και όχι βάση του προϊόντος, να είναι δηλαδή customer oriented και όχι product oriented.
'Ένα λάθος που κάνουν οι εταιρείες στην παραγωγική διαδικασία είναι ότι κοιτάνε τι μπορούν να κάνουν και να το πουλήσουν και όχι να τι μπορούν να πουλήσουν και να το κάνουν.
Ένα είναι σίγουρο ότι για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας πρέπει να αντιλαμβανόμαστε σε ποίο σημείο της διαδρομής τους βρίσκονται οι πελάτες μας - marketing funnel strategy.
Όσο και να πιστεύουμε ότι το προϊόν μας είναι "καλό" υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να πείσουν και τον πελάτη μας για το ίδιο, όπως η καταλληλότητα, ή χρηστικότητα, το prestige, και όλα αυτά σε μια βάση τιμολόγησης που να είναι δίκαιη.
The latest trends in marketing campaigns are to be defined based on the customer and not based on the product, ie to be customer-oriented and not product-oriented.
'One mistake companies make in the production process is that they look at what they can make and try to sell it and not what they can sell and try to make it.
One thing is for sure, in order to promote our products, we need to understand at what point of their online buying journey our customers are -to shape our marketing funnel strategy.
As much as we believe that our product is "good" there are many factors that are needed to convince our customers that it is so, such as suitability, usability, prestige, and all this on a fair pricing basis.